Page 6 - Media Expres nr. 1 (275) / ianuarie 2023
P. 6

AUTORITĂȚI  CABLU  TV  DTH  RADIO  SATELIT  LEGISLAȚIE





            Warner Bros. Discovery a renunțat la


            comunicarea prin intermediul agenției

            GRF+, denumită și Graffiti PR





            Agenția GRF+ a anunțat, printr­un e­mail adresat redacțiilor, că, de la      care  Ofelia  Năstase  era  co ­
            1 ianuarie 2023, nu va mai fi partener de comunicare al televiziunilor       municator).
            din  portofoliul  Warner  Bros.  Discovery  ­  Discovery,  TLC,  HGTV,           De  asemenea,  restruc ura ­
                                                                                                              t
            Eurosport.                                                                   rea  a  inclus  în  România  mutarea
                                                                                         sediilor Discovery­Eurosport, dar și
                                                                                         Turner,  parte  a  Warner  Bros.,  din
                                                                                         București, str. Maria Rosetti, în str.
                Comunicările  brandurilor  vor   E­mailul  GRF+  este  semnat   numește  în  continuare  Graffiti   Buzești,  acolo  unde  are  sediul
            fi   făcute   direct   de   către   de  Dan  Dracea,  PR  Consultant   Public  Relations  SRL.  În  lipsa   HBO.
            departamentul  de  PR  al  Warner   Sports & Sponsorship.  motivației   încetării   colaborării,
            Bros.  Discovery,  se  mai  arată  în              putem presupune că renunțarea nu   În   noiembrie   2022,
            mesaj.                        Colaborarea  dintre  GRF+  și   are  legătură  cu  prestația  agenției,   paginademedia.ro   anunța   că
                                     Discovery  a  început  la  1  ianuarie   ci  mai  degrabă  cu  restructurarea   televiziunile  Boomerang,  Cartoon
                Persoanele  de  contact  in ­  2018,  pe  când  agenția  se  numea   Warner Bros. Discovery.  Network,   Discovery   Channel,











































            dicate  în  continuare,  pentru  relația   Graffiti  PR  și  era  parte  a  Graffiti   Menționăm  că  Discovery  a   Eurosport  1,  Eurosport  2,  HGTV,
            cu  Warner  Bros.  Discovery,  sunt:   BBDO.       cumpărat  recent  Warner  Bros.,   TLC, Travel Channel şi Warner TV
            Ofelia  Năstase,  PR  Manager                      formând,  de  la  8  aprilie  2022,   au  același  vânzător  de  publicitate,
            Romania   @   Warner   Bros.   Între  timp,  grupul  Graffiti   gigantul  media  Warner  Bros.   fosta  echipă  a  Discovery,  biroul
            Discovery,  și  Ioana  Plopeanu,  Sr.   BBDO s­a desființat, din anul 2019,   Discovery,  aflat  într­un  proces   intern  preluând  publicitatea  pentru
            Publicity   Manager   Romania,   GRF+ fiind anunțat public ca brand   masiv  de  restructurare,  care  a   Cartoon  Network,  Boomerang  şi
            Hungary,   Czech   Republic   &   în 2022, și, potrivit site­ului propriu,   inclus,  printre  altele,  de  exemplu,   Warner TV de la regia specializată
            Slovakia   @   Warner   Bros.   ca  membru  afiliat  exclusiv  al   închiderea  din  2022  a  producțiilor   în televiziuni străine care vând pu­
            Discovery.               grupului  Ketchum.  Compania  prin   europene  pentru  brandul  HBO,   blicitate  pe  piața  din  România,
                                     care  operează  acest  brand  se   inclusiv din România (brand pentru   Thematic Channels.



           6                                                                                 IANUARIE 2023
   1   2   3   4   5   6   7   8   9   10   11